Servis senčil po neurju - Najpogostejša vprašanja

Zunanja senčila so izdelana za trajno uporabo na soncu in vlagi ter za varno uporabo do hitrosti vetra okrog 40 km/h, žal pa so v primeru večjih neurij še zmeraj do neke mere ogrožena.
Servis senčil po neurju - Najpogostejša vprašanja

Če ste med oškodovanci, nam je žal za škodo, ki ste jo utrpeli. V podjetju Dekor senčila vam lahko pomagamo s kvalitetnim in učinkovitim servisom. V nadaljevanju vam posredujemo odgovore na najpogostejša vprašanja, ki nam jih postavljate stranke, ko vam je neurje poškodovalo žaluzije, rolete ali druga senčila.

Najpogostejše poškodbe zaradi neurja so:

  • poškodbe lamel zunanjih žaluzij, rolet in komarnik mreže od toče
  • poškodbe lamel zunanjih žaluzij zaradi vetra
  • druge mehanske poškodbe lamel in komarnikov (npr. zaradi udarcev letečih predmetov, poplave)
  • okvara motorja zaradi udara strele

Toča in veter sta nam poškodovala senčila. Ali pri vas opravljate popravilo in servis senčil? 

Seveda, pri nas opravljamo servise poškodovanih senčil. Glede na vrsto poškodbe ocenimo, katere sestavne dele je potrebno in smiselno menjati. Če je senčilo naše proizvodnje, zagotavljamo vse nadomestne dele. V nasprotnem primeru je potrebno oceniti, ali so še delujoči sistemi kompatibilni z našimi in je popravilo možno, sicer je potrebno menjati celotno senčilo.

Pridete na ogled škode? 

Na ogled škode pridemo, če je to potrebno.

Če želite ogled zato, da vam pripravimo ponudbo oz. oceno stroška, terenski obisk največkrat ni potreben. Potrebne podatke nam lahko posredujete sami. Za pripravo ponudbe izpolnite obrazec na dnu strani. Potrebujemo naslednje podatke:

  • vrsto senčila: zunanja žaluzija, roleta, komarnik, screen rolo, tenda ali pergola
  • okvirno dimenzijo senčila: širina x višina v cm
  • opis poškodbe
  • kraj montaže
  • fotografijo senčila, iz katerega bomo razbrali tehnične karakteristike senčila
  • če je senčilo iz naše proizvodnje tehnične karakteristike že imamo. Sporočite nam številko računa ali vsaj leto montaže

Ogled škode na terenu je potreben, če na daljavo ne moremo oceniti stroška. Za ogled na terenu predhodno vplačate aro 30,00 EUR, ki se v primeru izvedbe servisa všteva v končno plačilo, sicer se zaračuna kot storitev ogleda. Aro vplačate na podlagi informativne ponudbe za servis, ki jo pripravimo brez natančno definirane storitve in cene. Po ogledu dobite končno ponudbo, ki jo lahko potrdite ali ne.

Potrebujemo oceno stroška popravila za zavarovalnico. Nam jo lahko vi pripravite?

Ponudbo za zavarovalnico vam lahko pripravimo najkasneje v 3 dneh.

Za pripravo ponudbe izpolnite obrazec na dnu strani. Potrebujemo naslednje podatke:

  • vrsto senčila: zunanja žaluzija, roleta, komarnik, screen rolo, tenda ali pergola
  • okvirno dimenzijo senčila: širina x višina v cm
  • opis poškodbe
  • fotografijo senčila, iz katerega bomo razbrali tehnične karakteristike senčila
  • če je senčilo iz naše proizvodnje tehnične karakteristike že imamo. Sporočite nam številko računa ali vsaj leto montaže

Ali senčila popravite na lokaciji? 

V kolikor je to mogoče, senčilo servisiramo na vaši lokaciji. Če to ni možno, senčilo demontiramo in ga - po popravilu v naši proizvodnji - montiramo nazaj. V večini primerov že vnaprej ocenimo, kje se bo senčilo servisiralo (na terenu ali v proizvodnji).

Zamenjate le poškodovan del senčila ali celotno senčilo?

V kolikor je mogoče, vam bomo zamenjali le poškodovani del senčila. V kolikor to ni mogoče oz. smiselno vas bomo o tem predhodno obvestili in po vaši potrditvi zamenjali celotno senčilo.

Pri poškodbi lamel žaluzij in rolet se vedno menja celotni plašč in ne samo posamezne lamele. Nove lamele namreč v večini primerov odstopajo po barvi od obstoječih lamel zaradi vplivov vremena.

Pri komarnikih se v večini primerov menja samo komarnik mreža.

Okvarjen motor zaradi udara strele se vedno menja z novim.

Kako poteka celoten postopek popravila?

  • Najprej ocenimo strošek popravila. Podatke za pripravo ponudbe nam lahko sporočite prek obrazca na dnu strani.
  • Če vam ponudba ustreza in je potrebno še definirati tehnične karakteristike, naročite meritev. To storite z vplačilom are 30,00 EUR. Če so vse tehnične karakteristike že znane, meritev ni potrebna (npr. za senčila iz naše proizvodnje).
  • Po meritvi oz. določitvi tehničnih karakteristik, vplačate 70-100 % are za izvedbo posla, ki šteje kot potrditev naročila.
  • Kot plačilo se šteje tudi potrditev zavarovalnice, da bo znesek popravila nakazala zavarovalnica neposredno nam kot izvajalcu popravila.
  • Servis izvedemo v roku 4-6 tednov od plačila are za izvedbo posla. Če je potrebna demontaža in popravilo v naši proizvodnji, se termin demontaže in ponovne montaže uskladita tako, da je razkorak med njima čim manjši.
  • Če popravilo ni nujno (npr. samo estetska poškodba lamel) in senčilo lahko vseeno nemoteno uporabljate, svetujemo, da se za servis odločite od oktobra dalje. Takrat vam lahko ponudimo krajše dobavne roke.

Zavarovalnica nam bo krila škodo popravila. Kakšen je postopek?

Najbolj pogost postopek je po naših izkušnjah naslednji:

  • prek obrazca na dnu strani od nas pridobite ponudbo za popravilo.
  • Ponudbo pošljete zavarovalnici v potrditev
  • Zavarovalnica potrdi ponudbo. Na potrditvi zavarovalnica definira eno od dveh oblik plačila servisa:
    • Zavarovalnica po opravljenem servisu znesek nakaže stranki in stranka nato našemu podjetju (najbolj pogosto);
    • Zavarovalnica po opravljenem servisu znesek računa poravna neposredno našemu podjetju
  • Stranka potrdi izvedbo servisa našemu podjetju.
    • Če bo zavarovalnica znesek nakazala neposredno našemu podjetju, predhodna plačila niso potrebna. Potrditev zavarovalnice posredujete v naše podjetje odgovornemu komercialistu, ki vodi vaš posel. Z njim dogovorite, če je potrebna predhodna meritev ali pa že imamo vse potrebne podatke za začetek servisa in se lahko začne proizvodnja.
    • Če bo zavarovalnica znesek nakazala stranki, so potrebna predhodna plačila. Če poznamo že vse tehnične karakteristike za izdelavo, se za potrditev naročila vplača od 70 – 100 % ponudbe. Če je potrebna predhodna meritev, se zanjo vplača 30,00 EUR in nato razlika do 70-100 % po potrditvi dokončne ponudbe.
  • Naše podjetje izvede servis in izda račun. Račun pošljemo stranki in ta zavarovalnici, če le-ta to zahteva.
  • Če zavarovalnica zahteva fotografije poškodovanih in popravljenih senčil (situacijo prej – potem), le-te zagotovi stranka.
  • Če zavarovalnica zahteva vpogled v demontirana poškodovana senčila, ki smo jih nadomestili z novimi, nas o tem obvestite. V tem primeru po montaži novih, stara senčila pustimo na objektu, sicer bi jih odpeljali.

Za pripravo ponudbe za popravilo zunanjih žaluzij ali rolet po poškodbi od toče ali neurja izpolnite spodnji obrazec.

Polja označena z * so obvezna!

Izberite datoteko ...

Nazaj na seznam

Dekor senčila d.o.o. Ljubljana

Dekor senčila d.o.o. Ljubljana
Razstavni salon in proizvodnja
Pod Hruševco 17
1360 Vrhnika

Tel.: 01/755 47 88
Gsm: 051/633 740
E-pošta: info@dekor-sencila.si