Pogoji uporabe

Podatki o podjetju

DEKOR SENČILA d.o.o. Ljubljana
Pod Hruševco 17
1360 Vrhnika

Proizvodnja in razstavni salon:
Mihov štradon 23
1000 Ljubljana

DŠ: 24815373
Matična številka: 5747996000
Telefon: 01 755 47 88
Email: info@dekor-sencila.si
Osnovni kapital: 8.984 EUR

Splošne pogoje si lahko prenesete v pdf formatu TUKAJ.

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti obeh pogodbenih strank, to je podjetja DEKOR SENČILA d.o.o. Ljubljana (v nadaljevanju: podjetje ) in naročnika izdelkov ali storitev (v nadaljevanju: kupec), ki jih ponuja podjetje ter določajo način, vsebino in pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja podjetja so sestavni del vsake pogodbe ali ponudbe oziroma predračuna.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vsi sporazumi, ponudbe in potrditve med podjetjem in kupcem morajo biti pisni. Dodatni ustni dogovori in pogoji so neveljavni.

Zaradi narave blaga, ki ga ponuja podjetje, so njegovi pogoji prodaje in dobave specifični. Naročilo kupca bo obravnavano ne glede na njegov kraj stalnega prebivališča. Blago bo dostavljeno na naslov, ki ga je kupec navedel znotraj Slovenije. Za oddajo naročila in sklenitev pogodbe mora biti kupec star vsaj 18 let.

Če imate kakršno koli vprašanje ali pomislek, se obrnite na podjetje.

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so na nivoju artikla navedene v EUR brez DDV. DDV se izračuna na skupno vrednost dokumenta.

Načini plačila

Podjetje omogoča naslednje načine plačila:

  • Z nakazilom na račun podjetja: Pri izbiri plačila po predračunu, ki ga kupec prejme na e-naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila. Na predračunu so izpisani vsi podatki za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic (št. ponudbe) in namen plačila (ADVA – Plačilo vnaprej/predplačilo).

    Podatki o vplačilu preko predračuna:
    Dekor senčila d.o.o.
    Nova Ljubljanska Banka d.d.
    TRR/IBAN SI56 0204 5001 7190 046
    SWIFT: LJBASI2X

  • Pay Pal: Paypal.com je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami. Storitev zagotavlja varno spletno plačevanje v realnem času (spletne avtorizacije plačilnih in kreditnih kartic).

  • S plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)

Tehnični koraki in postopek spletnega nakupa

  1. Na spletni strani https://dekor-sencila.salesqueze.com/en/public/form/order si kupec oblikuje izdelek. Ko izbire dimenzije in materiale je takoj seznanjen s ceno izdelka brez davka. Ob tem kupec prevzame odgovornost za izbiro ustreznih dimenzij za svoj izdelek.

  2. Ko kupec zaključi z izbiro in oblikovanjem izdelkov, klikne na povezavo »Naprej«.

  3. Kupec nadaljuje na »Povzetek ponudbe«, kjer je seznanjen s končno ceno izdelka, stroška dostave in višino davka.

  4. Če želi spremeniti svoje naročilo klikne »Nazaj«.

  5. Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz končne ponudbe, mora klikniti na povezavo »Nazaj« in v desnem zgornjem kotu razdelka izdelka klikniti na ikono smetnjaka s križcem.

  6. Na strani »Zaključek« se odpre poleg povzetka ponudbe pojavi obrazec, kjer kupec vpiše osebne podatke, izbere vrsto prevzema in vpiše montažne podatke:

    - Osebni podatki: kupec mora posredovati zahtevane kontaktne podatke (ime in priimek, naslov, telefonska številka, email), ki jih podjetje potrebuje za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
    - Dostava: kupec lahko izbira med osebnim prevzemom na sedežu podjetja (Pod Hruševco 17, 1360 Vrhnika), Pošto Slovenije ali montažo, ki jo izvede podjetje Dekor senčila d.o.o. in se obračuna skladno s standardnim cenikom montaže.
    - Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je kupec dodal v svoje naročilo. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v povzetku ponudbe, še preden se zaključi naročilo.

  7. Po izpolnitvi obrazca kupec izbira med »Shrani ponudbo« v pdf formatu s klikom na povezavo ali zaključi z nakupom s klikom na povezavo »Plačilo«. Ponudbo v pdf formatu bo kupec prejel na elektronski naslov naveden v kontaktni obrazec. Povezava vsebuje tudi možnost zaključka plačila s klikom na »Potrdi ponudbo«.

  8. Po oddaji naročila kupec prejme avtomatsko obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto.

  9. Po prejemu plačila, podjetje obvesti kupca, ko začne s proizvodnjo izdelka po naročilu. (Sklenitev kupoprodajne podajne pogodbe.)

  10. Podjetje lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali elektronsko pošto. Preko elektronske pošte ga sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.

  11. Naročene izdelke bo podjetje v najkrajšem možnem času pripravilo za odpremo. V primeru, da je kupec naročil blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov podjetje ne more odpremiti v obljubljenem roku, ga ta o tem pravočasno obvesti po telefonu ali na naveden elektronski naslov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči podjetju, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neobjavljivosti blaga, ki ga nima na zalogi v lastnem skladišču.

Ko bodo izdelki pripravljeni na odpremo, bo kupec o tem obveščen. Podjetje ponuja tri načine dostave, zato se dobavni roki spreminjajo:

  • Lastni prevzem: ko je izdelek pripravljen na odpremo, je kupec obveščen po elektronski pošti. Predviden rok za prevzem izdelka je 3 dni.
  • Pošta Slovenije: pripravljen izdelek bo podjetje kupcu dostavilo po pošti Slovenije. Predviden dobavni rok je 1 teden.
  • Z montažo: v primeru izbire izdelka z montažo, je kupec s strani podjetja obravnavan individualno. Dobavni rok je zato predmet dogovora med podjetjem in kupcem.


Sklenitev podobe in pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Kupoprodajna pogodba med podjetjem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko je naročilo plačano. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku. Podjetje mora svojo obveznost iz prodajne pogodbe izpolniti najkasneje v 30 dneh od sklenitve pogodbe.

V skladu z zakonom o varstvu kupcev le ta ne more odstopiti od pogodbe sklenjene na daljavo, če je izdelek narejen po navodilih kupca in prilagojen njegovim potrebam (senčila po meri). V primeru, da kupec iz kateregakoli razloga želi odstopiti od pogodbe oziroma nakupa, je dolžan o tem podjetje obvestiti v najkrajšem možnem času. Ob odstopu od pogodbe mora kupec navesti številko računa in naročila.

Podjetje si, zaradi narave izdelka, pridržuje pravico do individualnega obravnavanja vsakega primera odstopa od pogodbe. V primeru, da kupec o odstopu od pogodbe podjetje ne obvesti pravočasno (t.j. pred pričetkom proizvodnje), podjetje kupcu ni dolžno vračati vplačanih sredstev. Pri pravočasnem odstopu od pogodbe, se na TRR uporabnika vrne vplačani znesek.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri kurirski službi Pošta Slovenije d.o.o. in podjetja. To stori tako, da paket poslika (ne da bi karkoli dodajal ali odstranil) in slike, skupaj s številko paketa pošlje na info@posta.si in info@dekor-sencila.si.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec mora podjetje o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled artikla. Izdelek ima stvarno napako, kadar:

  • nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Primernost artikla se preveri z običajnim izdelkom enake vrste in ob upoštevanju morebitnih izjav podjetja oziroma z navedbami na samem artiklu. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti od izročitve izdelka, podjetje ne odgovarja.

Prodaja pravnim osebam

Prodaja pravnim osebam je mogoča, vendar so obvezni podatki naziv podjetja, naslov ter davčna številka. V primeru, da kupec o odstopu od pogodbe podjetje ne obvesti pravočasno (t.j. pred pričetkom proizvodnje), podjetje kupcu ni dolžno vračati vplačanih sredstev. Pri pravočasnem odstopu od pogodbe, se na TRR uporabnika vrne vplačani znesek.

Garancija

Garancijska doba traja 24 mesecev. To pomeni, da bo podjetje popravilo oziroma zamenjalo neustrezen element izdelka v garancijskem roku na svoje stroške. Garancijski rok začne teči z datumom opravljene storitve.

Garancija velja za izdelke, ki jih vgradi podjetje in za izdelke, ki jih vgradi kupec, vendar slednje le pod pogojem, da je montaža narejena strokovno pravilno skladno s tehničnimi predpisi in navodili podjetja.

Za izdelke, ki jih ne vgradi podjetje, se servisi opravljajo le v delavnici podjetja oziroma se kupcu dostavi brezplačno okvarjeni element, da le tega zamenja sam. Servis na terenu podjetje opravi le, če je bila montaža narejena strokovno pravilno, skladno s tehničnimi predpisi in navodili podjetja ter le-ta ni vzrok za okvaro proizvoda.

Podjetje je dolžno zagotoviti vzdrževanje in nadomestne dele še tri leta po preteku garancijskega roka. Garancija se ne priznava v primeru neustreznega rokovanja ali mehanskih poškodb izdelka.

Kot datum izročitve se šteje datum opravljene storitve, ki je naveden na računu.

Servis: Dekor senčila d.o.o. Ljubljana, Pod Hruševco 17, 1360 Vrhnika

Tel: 01 755 47 88, e-mail: info@dekor-sencila.si

Reševanje sporov

Dekor senčila d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb. V primeru težav pokličite na telefonsko številko (01) 755 47 88, pošljite elektronsko sporočilo na info@dekor-sencila.si ali pišite na naslov Dekor senčila d.o.o., Pod Hruševco 17, 1360 Vrhnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Dekor senčila d.o.o. upošteva določila Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko-Slovenija.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za izvensodno reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.

Podjetje in kupec v primeru spora, ki ga ne moreta rešiti sama, spor najprej rešujeta s pomočjo izvensodne mediacije; če še vedno ne najdeta skupne rešitve, pa je za reševanje spora pristojno sodišče v Ljubljani.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina podjetja Dekor senčila in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Podjetje se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih podjetje ne uspe pravočasno ažurirati. V takem primeru, bo podjetje kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe.

Podjetje si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Podjetje si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

Izključitev odgovornosti

Podjetje si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času in seznanjen z nadaljnjimi koraki. Kupec je dolžan zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te

Ostali pogoji

Podjetje si pridržuje pravico do sprememb in napak v prospektih, katalogih, cenikih, skicah, risbah, kalkulacijah in podobnih dokumentih (ki ne vplivajo neposredno na izdelek) brez predhodne napovedi ali opozorila stranki.

Splošni pogoji poslovanja.pdf

Dekor senčila d.o.o. Ljubljana

Dekor senčila d.o.o. Ljubljana
Razstavni salon in proizvodnja
Pod Hruševco 17
1360 Vrhnika

Tel.: 01/755 47 88
Gsm: 051/633 740
E-pošta: info@dekor-sencila.si